AEROBARY A OVERBALLY


Je to cvičení za pomocí kmitací tyče a malých balónů.
AEROBARY (kmitací tyče) při cvičení s nimi dochází k nepatrnému hmitání, které vyvolává mimořádnou reakci těla a zapojuje hluboký stabilizační systém (svaly zádové, vzpřimovače, veškeré břišní svalstvo jakož i pánevní dno) vyvolává reflektorické napětí trupu, kterého vědomě nedosáhneme. Určitý počet kmitů za minutu má za účinek nejen silový vytrvalostní trénink, ale také účinně zintenzivňuje látkovou výměnu a zvyšuje srdeční tep. Bohužel tyto tyče zapojují pouze horní část těla, proto pro vyrovnání horní a spodní části těla cvičíme na každé lekci i s Overbally.
OVERBALLY (rehabilitační malý míč)

cvičení s malými míči. Jedná se o rehabilitační pomůcku, kterou lze však variabilně využit i ve sportovních činnostech. Míč používáme při samotném posilování s vlastním tělem, protože klade odpor, tvoří malou labilní plochu, čímž zapojuje střed těla a aktivuje práci svalů jádra.

STRUKTURA LEKCE
5-10 min. zahřátí a rozcvičení svalů i kloubů, protažení po kterém následuje za doprovodu hudby podle instruktora cvičení s hmitací tyčí nebo malým míčem, intenzita cvičení se pohybuje ve střední zátěží, ale hlavně je přizpůsobována schopnostem skupiny. Tato hlavní část trvá 35-50 minut. Závěr lekce tvoří zklidnění, protažení, strečink, relaxace.


PŘÍNOS
Zlepšení držení těla.
Zpevňování vazivových tkání.
Posilování svalů pánevního dna.
Vyrovnávání svalových dysbalancí.
Perfektní trénink zad .
Zlepšování rovnováhy, koordinace, koncentrace a stability.
Zapojení hlubokého stabilizačního systému spodní i horní části těla.
Tvorba svalového korzetu kolem páteře, nenásilnou formou zapojuje CORE-střed těla.

PRO KOHO
Je vhodné pro jakoukoliv věkovou skupinu, dále pro ty jež mají problémy s bolestmi zad, ideální jako doplněk k vrcholovému sportu. Lekce není nárazová, proto páteř, kyčle, kolena jsou v bezpečí!

PRO KOHO NE
Pokud máte nějaká omezení konzultujte svůj záměr s lékařem a informujte o svém omezení svoji cvičitelku. Nedoporučujeme klientům, kteří mají problémy s karpály, tenisové lokty, záněty šlach na rukou ani těhotným ženám!

S SEBOU
Podložku na cvičení (po COVIDOVÉ pandemii podložky nenabízíme), pohodlný sportovní oděv, boty do tělocvičny, raději triko s dlouhým rukávem, ručník, pití.

 

MÍSTO A ČAS, INSTRUKTOR

Pondělí 18:00 - 18:50 (Andy)
A FITNESS, Svatopluka Čecha 951/11, Česká Lípa